Urząd Gminy Mykanów informuje właścicieli nieruchomości, którzy zdemontowali z dachów wyroby zawierające azbest (eternit) lub w terminie do 15.09.2019 roku zamierzają zdjąć takie pokrycia, że Gmina Mykanów podejmuje działania w celu pozyskania środków finansowych na ich demontaż, transport i unieszkodliwienie.
W związku z tym prosi się zainteresowanych o zgłaszanie swoich potrzeb w formie wypełnionego wniosku w siedzibie Urzędu Gminy Mykanów Budynek B, w pokoju 3 , w terminie do 20 marca 2019 r. – poniedziałek w godz. 7.30 do 15.30, wtorek w godz. 7.30 do 17.00, oraz środa, czwartek i piątek w godz. 7.30 do 15.00
Szczegółowe informacje można uzyskać także telefonicznie pod nr 34/3288 019 wew. 34
Do wniosku należy dołączyć:
- kolorowe zdjęcie budynku (dachu) lub zgromadzonego na działce azbestu (eternitu), wraz z opisem zawierającym dokładny adres.
Wniosek do pobrania tutaj lub w siedzibie Urzędu Gminy Mykanów Budynek B I piętro w pokoju 3 oraz w Biurze Obsługi Interesanta