zachmurzenie duże
-2°
-2°
piątek
Reklama
Jest praca w Urzędzie Gminy Mykanów
20 grudnia 2024 r. | 11:14
1

Wójt Gminy Mykanów ogłosił nabór na na wolne stanowisko pracy - podinspektor ds. inwestycji w Referacie Inwestycji i Zamówień Publicznych w Urzędzie Gminy w Mykanowie.

Aplikacje można składać do 8 stycznia 2025 roku.

PAWEŁ GĄSIORSKI

Ogłoszenie:

1.Wymagania niezbędne:
− obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia
21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych,
− pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw
publicznych,
− brak prawomocnego skazania za przestępstwa umyślne, ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
− wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu
przepisów o szkolnictwie wyższym: kierunek – budownictwo,
− stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym
stanowisku,
− nieposzlakowana opinia,
− prawo jazdy kategorii B,
− co najmniej roczny staż pracy.
2. Preferencje dodatkowe :
− umiejętność obsługi komputera w zakresie niezbędnym do realizacji
zadań dotyczących stanowiska pracy,
− odpowiedzialność, systematyczność, umiejętność pracy w zespole,
− dyspozycyjność,
− wskazane doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządowych lub
innych publicznych,
− uprawnienia w zakresie sprawowania funkcji nadzorczych w
budownictwie,
− umiejętność redagowania pism, decyzji, postanowień.
3. Ramowy zakres zadań wykonywanych na stanowisku :
- udział w gospodarowaniu, remontach i bieżącym utrzymaniu budynków,
stanowiących mienie gminne,
- prowadzenie i aktualizacja książek obiektów budowlanych,
- sprawy związane z projektowaniem i budową urządzeń energetycznych,
sieci gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych i telekomunikacyjnych,
- współpraca z wykonawcami i służbami nadzorującymi realizację inwestycji
gminnych,
- w zależności od potrzeb pełnienie nadzoru nad inwestycjami i remontami
obiektów gminnych,
- przygotowywanie dokumentów do przetargów (specyfikacje techniczne,
zakresy prac, kosztorysy); udział w komisjach przetargowych i realizacji
zamówień publicznych,
- prowadzenie sprawozdawczości w zakresie działania stanowiska pracy,
- współpraca w ramach ustalonych obowiązków służbowych z referatami
Urzędu Gminy i gminnymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie
przepływu informacji niezbędnych do prawidłowej realizacji zadań,
- inne zadania z zakresu działania referatu, wynikające z obowiązujących
przepisów prawa lub zleconych przez Wójta,
- wykonywanie innych czynności służbowych na polecenie przełożonych.
4. Warunki pracy na stanowisku:
− praca na pełny etat z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń
biurowych w budynku B Urzędu Gminy w Mykanowie, ul. Samorządowa
1 pokój na I piętrze (bez windy),
− wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz
zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę
upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%,
− praca administracyjno-biurowa oraz praca w terenie poza siedzibą urzędu.
5. Wymagane dokumenty:
1. życiorys CV,
2. list motywacyjny z opisem dotychczasowej pracy zawodowej,
3. dokument potwierdzający wykształcenie wyższe (kopia dyplomu
ukończenia studiów, zgodnie z wymaganiami z pkt.1),
4. dokumenty potwierdzające staż pracy (kopia świadectwa pracy lub
zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu) – zgodnie z wymaganiami
niezbędnymi,
5. dokumenty potwierdzające ewentualne dodatkowe kwalifikacje,
doświadczenie zawodowe, predyspozycje, uprawnienia, itp.,
6. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności
prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
7. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem
sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub
umyślne przestępstwa skarbowe,
8. Kopię dokumentu potwierdzającego uprawnienia do prowadzenia
pojazdów,
9. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do
celów rekrutacji.
Dokumenty o których mowa w pkt. 2, 6, 7 i 9 powinny być opatrzone datą
i podpisem kandydata.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej
kopercie, z podaniem imienia i nazwiska, adresu zwrotnego oraz
z dopiskiem : „Dotyczy naboru na wolne stanowisko pracy : Podinspektor
ds. inwestycji - w wymiarze 1 etatu” w siedzibie Urzędu Gminy w
Mykanowie, ul. Samorządowa 1, 42-233 Mykanów – Biuro Obsługi
Interesanta lub przesłać pocztą na adres Urzędu w terminie do 8.01.2025 r.
do godziny 15.00.
Nie dopuszcza się składania ofert w formie elektronicznej.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej wymienionym terminie nie
będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie opublikowana w Biuletynie Informacji
Publicznej Gminy Mykanów oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie
Urzędu Gminy w Mykanowie.
Wymagane dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny i szczegółowe CV
powinny być opatrzone klauzulą : „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich
danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacji zgodnie
z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia
27 kwietnia 2016r. oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach
samorządowych ( Dz. U. z 2022r. poz. 530 z późniejszymi zmianami )”.
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych w Urzędzie Gminy
w Mykanowie stanowi załącznik do ogłoszenia o naborze.
UWAGA :
Kandydaci, którzy spełnią niezbędne wymagania formalne przystąpią do
drugiego etapu naboru tj. testu kwalifikacyjnego z zakresu znajomości:
przepisów prawnych (pierwsza część testu dotyczy wiedzy ogólnej z zakresu
działania samorządu, a druga wiedzy specjalistycznej, tematycznie związanej
z opisem stanowiska), w tym w szczególności ustaw:
Kodeks postępowania administracyjnego, Ustawy o samorządzie gminnym,
Prawo budowlane, Ustawy o gospodarce nieruchomościami.
W przypadku pozytywnego wyniku tj. uzyskania co najmniej 50% sumy
punktów możliwych do uzyskania będą zaproszeni na rozmowę
kwalifikacyjną.



Jedna odpowiedź do “Jest praca w Urzędzie Gminy Mykanów”

  1. Mykanow pisze:

    Taką zajebista jest atmosfera w Urzędzie Gminy że nikt tam nie chce pracować

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *