zachmurzenie duże
-2°
-2°
piątek
Reklama
Jest praca w Urzędzie Gminy Mykanów
15 lutego 2023 r. | 11:45
0

Urząd Gminy Mykanów poszukuje pracownika. Właśnie został ogłoszony nabór na stanowisko podinspektora ds. gospodarki komunalnej i inwestycji w wymiarze 1 etatu.

Ogłoszenie poniżej.

PAWEŁ GĄSIORSKI

1.Wymagania niezbędne:
− obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych,
− pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
− brak prawomocnego skazania za przestępstwa umyślne, ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
− wykształcenie wyższe magisterskie lub inżynierskie: kierunek –
budownictwo lub inne techniczne; ewentualnie średnie z zakresu
budownictwa i udowodniony co najmniej 3-letni staż pracy,
− stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym
stanowisku pracy.
2.Preferencje dodatkowe:
− obsługa komputera w zakresie oprogramowania biurowego,
− prawo jazdy kategorii B,
− ewentualne doświadczenie w drogownictwie,
− odpowiedzialność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) Realizowanie zadań z zakresu gospodarowania mieniem komunalnym.
2) Wykonywanie zadań dotyczących korzystania z dróg, ich budową i remontami.
3) Prowadzenie ewidencji dróg publicznych i obiektów mostowych.
4) Prowadzenie spraw związanych z organizacją ruchu na drogach
gminnych i ich oznakowaniem.
5) Udział w zarządzaniu drogami, współdziałanie przy zimowym
utrzymaniu dróg i usuwaniu skutków klęsk żywiołowych.
6) Współpraca z innymi zarządcami dróg.
4.Warunki pracy na stanowisku:
− praca na pełny etat z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych w budynku Urzędu Gminy w Mykanowie –
ul. Samorządowa 1, pokój na I piętrze (bez windy)
− praca w terenie – stosownie do potrzeb – dojazd własnym środkiem transportu.
5.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił 6%.
6. Wymagane dokumenty:
− życiorys CV,
− list motywacyjny,
− dokument potwierdzający wykształcenie (kopia dyplomu, ewentualnie dyplomów ukończenia studiów, lub świadectwo ukończenia szkoły średniej, zgodnie z wymaganiami z pkt.1),
− dokumenty potwierdzające staż pracy (kopia świadectwa pracy lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu, w przypadku wykształcenia średniego),
− dokumenty potwierdzające ewentualne dodatkowe kwalifikacje, w tym doświadczenie zawodowe w zakresie drogownictwa, predyspozycje, itp.,
− oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
− oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu Gminy w Mykanowie – Biuro Obsługi Interesanta lub przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem : „Dotyczy naboru na wolne stanowisko pracy : Podinspektor ds. gospodarki komunalnej i inwestycji w wymiarze 1 etatu” w terminie do 14.02.2023r.
Dokumenty w wyżej wymienionym terminie mogą być przyjęte drogą elektroniczną pod warunkiem, że będą opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Mykanów oraz na tablicy informacyjnej w siedzibieUrzędu Gminy w Mykanowie.
Wymagane dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny i szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą : „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacji zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2022r. poz. 530 z późniejszymi zmianami )”.
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych w Urzędzie Gminy
w Mykanowie stanowi załącznik do ogłoszenia o naborze.
UWAGA:
Kandydaci, którzy spełnią niezbędne wymagania formalne przystąpią do drugiego etapu naboru tj. testu kwalifikacyjnego z zakresu znajomości ustaw :
1. o samorządzie gminnym
2. o drogach publicznych
3. o gospodarce komunalnej
a w przypadku pozytywnego wyniku tj. uzyskania co najmniej 50% sumy punktów możliwych do uzyskania będą zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną .



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *