Jest praca w Urzędzie Gminy Mykanów. Tym razem poszukiwany jest Inspektor ds. gospodarki komunalnej i inwestycji gminnych w wymiarze 1 etatu.
ogłoszenie:
1.Wymagania niezbędne :
- obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia
21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych, - brak prawomocnego skazania za przestępstwa umyślne, ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- wykształcenie wyższe magisterskie lub inżynierskie : kierunek – budownictwo lub inny pokrewny kierunek techniczny i udowodniony co najmniej 3-letni staż pracy,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku.
2.Preferencje dodatkowe :
- obsługa komputera w zakresie oprogramowania biurowego,
- prawo jazdy kategorii B,
- wykazane doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządowych lub innych publicznych,
- uprawnienia w zakresie sprawowania funkcji nadzorczych w budownictwie.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku :
- udział w gospodarowaniu , remontach i bieżącym utrzymaniu budynków, stanowiących mienie gminne,
- prowadzenie i aktualizacja książek obiektów budowlanych,
- sprawy związane z projektowaniem i budową urządzeń energetycznych, sieci gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych i telekomunikacyjnych,
- współpraca z wykonawcami i służbami nadzorującymi realizację inwestycji gminnych,
- w zależności od potrzeb pełnienie nadzoru nad inwestycjami i remontami obiektów gminnych,
- przygotowywanie dokumentów do przetargów (specyfikacje techniczne, zakresy prac, kosztorysy); udział w komisjach przetargowych i realizacji zamówień publicznych.
4.Warunki pracy na stanowisku :
- praca na pełny etat z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych w budynku Urzędu Gminy w Mykanowie – ul. Samorządowa 1, pokój na I piętrze (bez windy)
- praca w terenie – stosownie do potrzeb – dojazd własnym środkiem transportu.
5.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił 6%.
6. Wymagane dokumenty :
- życiorys CV,
- list motywacyjny,
- dokument potwierdzający wykształcenie (kopia dyplomu, ewentualnie dyplomów ukończenia studiów, zgodnie z wymaganiami z pkt.1),
- dokumenty potwierdzające staż pracy (kopia świadectwa lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu),
- dokumenty potwierdzające ewentualne dodatkowe kwalifikacje, uprawnienia, doświadczenie zawodowe, predyspozycje, itp.,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu Gminy w Mykanowie – Biuro Obsługi Interesanta lub przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem :
„Dotyczy naboru na wolne stanowisko pracy : Inspektor ds. gospodarki komunalnej i inwestycji gminnych w wymiarze 1 etatu” w terminie do 29.12.2021r.