zachmurzenie duże
10°
10°
piątek
Reklama
Funkcjonariusze publiczni w Urzędzie Gminy Mykanów według Wójta
25 maja 2018 r. | 11:18
5

Kto według Wójta Gminy pełni w Urzędzie Gminy Mykanów funkcje publiczne? Tylko siedmioro pracowników, reszta to "tylko pracownicy". Przynajmniej taką interpretację przyjął Wójt, który przesłał mi odmowę udzielenia informacji odnośnie pensji pozostałych osób, które według niego niepełnią funkcji publicznych.

Co to oznacza? Gdy idziecie do urzędu coś załatwić, decyzję może wydać tylko siedmioro urzędników. Reszta według urzędu, nie ma na to wpływu.

Poniżej pracownicy Urzędu – poszczególnych referatów wymienieni z imienia, nazwiska i zajmowanego stanowiska z określeniem realizowanych zadań:
- Maria Szczepanik – Sekretarz Gminy / Kierownik Referatu Organizacyjnego/ – funkcja publiczna
- Jolanta Gradzik – Inspektor ds. kancelaryjnych – pełni funkcje usługowe, techniczne- nie uczestniczy w wydawaniu decyzji
- Danuta Kaniowska – Inspektor ds. kancelaryjnych Rady Gminy – obsługa Rady Gminy – wykonuje zadania techniczne, organizacyjne .
- Jarosław Łapeta – Inspektor ds. promocji i funduszy pozabudżetowych – szerokie działania promocyjne, przygotowywanie wniosków dotyczących pozyskiwania środków finansowych i podejmowanie czynności związanych z ich rozpatrywaniem przez organy zewnętrzne .
- Ewa Olejarz – Inspektor ds. kancelaryjnych – obsługa Biura Obsługi Interesantów – realizuje czynności techniczne i organizacyjne
- Tomasz Ślęzak – Starszy Informatyk – obsługa informatyczna Urzędu – brak działań decyzyjnych .
- Iwona Karpińska – Marchewka – Radca Prawny – obsługa prawna Urzędu – nie ma wpływu na rozstrzygnięcia merytoryczne .
- Ewa Machoń – Skarbnik Gminy / Kierownik Referatu Finansowego/ – funkcja publiczna
- Anna Dudek – Inspektor ds. księgowości budżetowej – zadania z zakresu obsługi finansowej Urzędu; projekty decyzji dotyczące umów i związanych z nimi opłat ściśle analizowane przez Skarbnika Gminy .
- Olga Gawlik - Inspektor ds. wymiaru i księgowości podatkowej – pobiera zasiłek rodzicielski od 17 września 2017r.
- Wioletta Koźlik – Inspektor ds. wymiaru i księgowości budżetowej- obsługa finansowa gospodarki odpadami – wszystkie przygotowywane projekty decyzji związane z gospodarowaniem odpadami uzgadnianie są ze skarbnikiem przed przedstawieniem ich wójtowi.
- Krystyna Miękina – Inspektor ds. księgowości budżetowej – obsługa finansowa Urzędu - nie podejmuje żadnych działań decyzyjnych.
- Joanna Mróz – Inspektor ds. księgowości budżetowej- obsługa finansowa Urzędu w tym kasy Urzędu- nie podejmuje żadnych działań decyzyjnych.
- Halina Wróblewska - Inspektor ds. wymiaru i księgowości podatkowej- wymiar podatku na podstawie wskaźników, rozliczanie wpłat, egzekucja- nie podejmuje żadnych samodzielnych decyzji.
- Agnieszka Szelka – Inspektor ds. wymiaru i księgowości podatkowej- wymiar podatku na podstawie wskaźników, rozliczanie wpłat, egzekucja- nie podejmuje żadnych samodzielnych decyzji.
- Paulina Janeczek – umowa na zastępstwo za P. Olgę Gawlik- wykonuje zadania w Referacie Finansowym – czynności wymiarowe w zakresie podatku od środków transportu na podstawie wskaźników; rozliczanie wpłat, egzekucja – ściśle pod nadzorem Skarbnika Gminy .
- Dorota Gębska – Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej Inwestycji i Zamówień publicznych – funkcja publiczna
- Jadwiga Kata – Inspektor ds. gospodarki komunalnej i ochrony środowiska – realizuje zadania z zakresu gospodarowania odpadami – kontrola deklaracji i wszczynanie postępowań w przypadku ich braku, działania organizacyjne; zadania z zakresu wycinki drzew - sporządzane decyzje ściśle pod kontrolą kierownika referatu.
- Marzena Kornicka – Inspektor ds. gospodarki komunalnej i ochrony środowiska – realizuje zadania z zakresu ochrony środowiska , opieka nad zwierzętami – nie podejmuje samodzielnych działań decyzyjnych:; przygotowywane projekty są analizowane przez kierownika referatu.
- Michał Szpigiel - Inspektor ds. gospodarki komunalnej i ochrony środowiska – częściowo realizuje zadania związane z gospodarką przestrzenną gminy (zaświadczenia i wypisy z planu zagospodarowania przestrzennego gminy); współdziała przy zadaniach z zakresu opieki nad zwierzętami.
- Anna Szulc-Kimla - Inspektor ds. zamówień publicznych – sporządzanie planu zamówień , ogłaszanie zamówień w BIP , przeprowadzanie procedur – wszystko ściśle w uzgodnieniu z Wójtem gminy.
- Waldemar Ucieklak – Inspektor ds. gospodarki komunalnej i inwestycji – pełnienie nadzoru technicznego nad realizowanymi inwestycjami – nie podejmuje czynności decyzyjnych.
- Elżbieta Stolarska – Kierownik Referatu Geodezji , Gospodarki Nieruchomościami i Rolnictwa – funkcja publiczna
- Jolanta Marchewka – Inspektor ds. nieruchomości – realizuje zadania z zakresu obrotu nieruchomościami ; ewidencji gruntów - brak samodzielnych działań decyzyjnych .
- Małgorzata Melka – Inspektor ds. nieruchomości – nadawanie numerów porządkowych dla nieruchomości; zadania z zakresu zwrotu podatku akcyzowego dla rolników – brak samodzielnych działań decyzyjnych.
- Adam Wochal – Inspektor ds. rolnictwa i rozwoju wsi- zadania organizacyjne i pomocowe dla rolników – brak działań decyzyjnych.
- Mariusz Merc – Kierownik Referatu Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego – funkcja publiczna
- Grażyna Zielonka – Inspektor ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych – wszelkie czynności w zakresie decyzji dot. ewidencji ludności podejmowane są w uzgodnieniu z kierownikiem referatu – brak samodzielnych działań decyzyjnych.
- Ewa Jaruga – Inspektor ds. kadr i działalności gospodarczej – obsługa kadr urzędu w ścisłym porozumieniu z Sekretarzem i Wójtem Gminy; wpisy do CEIDG , zezwolenia na alkohole - projekty w ścisłym porozumieniu z Wójtem Gminy.
Ewa Osuchowska – Kierownik Referatu Oświaty, Sportu , Kultury i Zdrowia - funkcja publiczna
- Ewa Wochal – Inspektor ds. oświaty – obsługa pracowników placówek oświatowych- brak samodzielnych działań decyzyjnych- projekty decyzji w zakresie stypendiów socjalnych ściśle uzgadnianie z kierownikiem referatu .
- Lila Ligudzińska – Inspektor ds. oświaty – obsługa pracowników placówek oświatowych- brak samodzielnych działań decyzyjnych- projekty decyzji w zakresie stypendiów socjalnych ściśle uzgadnianie z kierownikiem referatu .
- Irena Owczarek - – Inspektor ds. oświaty – obsługa pracowników placówek oświatowych- brak samodzielnych działań decyzyjnych- projekty decyzji w zakresie stypendiów socjalnych ściśle uzgadnianie z kierownikiem referatu .
- Zdzisław Zielonka - Inspektor ds. oświaty – obsługa pracowników placówek oświatowych- brak samodzielnych działań decyzyjnych- projekty decyzji w zakresie stypendiów socjalnych ściśle uzgadnianie z kierownikiem referatu .
- Joanna Balas - Inspektor ds. oświaty – obsługa pracowników placówek oświatowych- brak samodzielnych działań decyzyjnych- projekty decyzji w zakresie stypendiów socjalnych ściśle uzgadnianie z kierownikiem referatu .
- Dorota Śleszyńska – Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego- funkcja publiczna

PAWEŁ GĄSIORSKI



5 odpowiedzi na “Funkcjonariusze publiczni w Urzędzie Gminy Mykanów według Wójta”

  1. Zażenowany pisze:

    Panie gąsiorski ( celowo pisze małą literą, na dużą nie zasługuje), jeśli pan może to proszę się rozpędzić i walnąć głową w ścianę. Zrobi pan przysługę całemu społeczeństwu. Po prostu niesamowite sensacje pan publikuje. Może pan się załapie na jakiegoś Oskara.

    11
    3
  2. Zażenowany pisze:

    Sympatyczny kolego ” Wyborcza” należy wrócić do podstawówki, bo problemy z pisownią, hehe. “Idioto” zabolało panie gąsiorski (celowo z małej) skoro takie słownictwo pada

  3. Rychu pisze:

    Bo w Gminie to funkcje publiczna i pełna decyzyjność ma tylko jedna osoba reszta to nie są żadne funkcje publiczne buhahah

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *